Det vi gör bäst

Säljutbildning

Efter genomförd säljutbildning har organisationen en gemensam verktygslåda, ett gemensamt språk.
+ 0
Genomförda kursomgångar
0
Nöjda kursdeltagare
0
kursledare

Vi är Experter på det vi gör

Bli diplomerad via vår säljutbildning

Det kräver förståelse och samsyn i bolaget. Alla behöver dra åt samma håll, det bör finnas en tydlighet i vad som ska göras, på vilket sätt och varför.

Våra utbildningar syftar till att ge er rätt verktyg för att ni själva ska kunna hantera och förstå vad som behöver göras i er vardag. 

Vi fokuserar mer på HUR man ska genomföra och komma vidare än på varför. Den enkla anledningen till detta är att vi normalt sett matats med varför och man har därför en god insikt i vad som behöver genomföras men man saknar kunskapen om HUR man ska göra! 

Kursutbud

Vi genomför utbildningar genom vår Sälj- & Affärsskola

Genom fristående öppna utbildningstillfällen, håll koll på utbudet!

Utbildning kan också genomföras i koncentrat, som en Great Group Sales Camp, skräddarsydd för era behov, för mer info om detta, kontakta CISSI.

Sälj- & Affärsskola

En perfekt utbildning för att bli framgångsrik inom affärer – Vår ambition är även att du ska få inspiration, bygga nya kontakter och nätverk i gruppen, där alla är av en och samma anledning, att utvecklas inom försäljning och affärsmannaskap.

Längd: 7 heldagar
Start HT 2020 (Norrköping): 6 okt
Start VT 2021 (Norrköping): 25 mar
Start VT 2021 (Linköping): 31 mar

Säljledning i en föränderlig värld

Vad krävs för att klara av att leda sina säljare i en värld som ständigt står inför nya utmaningar? Idag har säljjobbet blivit ett av de svåraste yrken man kan ha. Med en globalisering och digitalisering som…

Längd: 1 heldag
Kontakta oss för datum

Digitala strategier

Marknaden förändras hela tiden och den digitala pressen ökar både på bolagen men också på medarbetarna. Det fungerar inte att blunda för de förändringar vi behöver genomföra. Vi riskerar i så fall att fälla vårt företag helt.

Längd: 1 heldag
Kontakta oss för datum

Servicen man inte glömmer

Den service ert bolag lämnar ifrån sig kommer många gånger vara det senaste intrycket en kund har av er. Men många gånger möts servicetekniker av ilska och frustration och förväntas kunna…

Längd: 1 heldag
Kontakta oss för datum

12 punkter för lyckad försäljning

Att ha ansvar för sina affärer och kunder kan låta självklart och enkelt. MEN det innebär ett stort åtagande och många actions är vi ensamt ansvariga för. Du ska alltid finnas där för din kund. Men vad innebär det i praktiken? 

Längd: 1 heldag
Kontakta oss för datum

Har du en fråga eller vill veta mer?

Se vad våra tidigare kursdeltagare säger om utbildningen

Angelica Wistbo,
Säljchef på Wistbo

Sofie Waktinger,
Kundansvarig på Sjöfartsverket

Våra kursledare

Stäng meny

Kursanmälan

Kurser jag vill anmäla mig till:

Kontakta oss

Jag vill veta mer om:

Vi samlar cookies för att förbättra användarupplevelsen. Läs mer