12 punkter för lyckad försäljning

Att ha ansvar för sina affärer och kunder kan låta självklart och enkelt. MEN det innebär ett stort åtagande och många actions är vi ensamt ansvariga för. Du ska alltid finnas där för din kund. Men vad innebär det i praktiken?
Utbildningen “12 punkter för lyckad försäljning” genomförs mellan 08.30-16.30  på Handelskammaren i Norrköping. Utbildningen kan även beställas företagsanpassad hos er alternativt i våra lokaler. Kontakta oss så hittar vi en form och ett tillfälle som passar just er.
Kursinformation

Kurslängd: 1 heldag

Start VT 2020 (Norrköping): 25 maj

Start HT 2020 (Norrköping): 10 dec

Start HT 2020 (Norrköping): 14 dec

Var: Handelskammaren i Norrköping/Linköping

Tid: 08.30 - 16.30

Som fristående kurs

Start VT 2020 (Norrköping): 7 april

Vad kommer studeras?

Under denna dag går vi noga igenom tolv viktiga delar som krävs för att skapa hållbara affärer.

1. Snabbhet, energi och driv är grunden i alla försäljning, hur ser din motor ut?
2. Kunder gillar att köpa, inte bli sålda till. Köpprocess vs. Säljprocess.
3. Relationen, skapa en relation ni båda är rädda om.
4 Teambuildning, lättare tillsammans
5. Kundskap, den som vet mest säljer mest.
6. Behovsanalys, hur skapar man rätt behov utan att vara säljig?
7. Förutsättningar kan stjälpa en affär vilka är de vanligaste?
8. Köpsignaler, när var hur och varför!
9. Avstampet. Hur du tar dig till affär?
10. Leveransen, du är lika viktig här som i början av processen.
11. Glädjen, saknas den kommer du inte att lyckas.
12. Livsstilen, det är ett tufft jobb du har, se till att ge dig själv rätt förutsättningar

Vill du veta mer eller anmäla dig?

Stäng meny

Kontakta oss

Jag vill veta mer om:

Kursanmälan

Kurser jag vill anmäla mig till:

Vi samlar cookies för att förbättra användarupplevelsen. Läs mer