Servicen man inte glömmer

Fristående kurs – Bemästra säljverktygen i den digitala marknadsplatsen

Den service ert bolag lämnar ifrån sig kommer många gånger vara det senaste intrycket en kund har av er. Men många gånger möts servicetekniker av ilska och frustration och förväntas kunna hantera detta samtidigt som behöver vara trevliga och ska försöka bidra till merförsäljning. Inte en helt lätt kombination. Speciellt inte om personen man möter har en annan beteendestil än vad man själv har.
Utbildningen “Servicen man inte glömmer” genomförs mellan 08.30-16.30  på Handelskammaren i Norrköping. Utbildningen kan även beställas företagsanpassad hos er alternativt i våra lokaler. Kontakta oss så hittar vi en form och ett tillfälle som passar just er.
Kursinformation

Kurslängd: 1 heldag

Start VT: 19 mars

Var: Handelskammaren i Norrköping

Tid: 08.30 - 16.30

Vad kommer studeras?

Alla är vi olika och om vi kan få förståelse för hur olika beteendestilar kan te sig, blir det betydligt lättar för oss, att hantera situationer som är struliga eller upptrissade. Med hjälp av färger beskriver vi hur vi genom att anpassa vårt beteende kan nå bättre resultat för alla inblandade parter.

Vill du veta mer eller anmäla dig?

Stäng meny

Kontakta oss

Jag vill veta mer om:

Kursanmälan

Kurser jag vill anmäla mig till:

Vi samlar cookies för att förbättra användarupplevelsen. Läs mer